Merenneke in frankrijk - Reisverslag uit Crevant-Laveine, Frankrijk van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu Merenneke in frankrijk - Reisverslag uit Crevant-Laveine, Frankrijk van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu

Merenneke in frankrijk

Door: Merenneke rosemarie kluisman

Blijf op de hoogte en volg Merenneke

23 Maart 2015 | Frankrijk, Crevant-Laveine

Hallo mensheid,
Ik heb de bus van Engeland naar Parijs genomen. Toen ik aankwam in Parijs ben ik eerst naar het hotel geweest om m'n spullen te droppen en daarna ben ik gelijk boodschappen gaan doen. Ik had €100,- mee voor boodschappen. Toen ik bij de kassa kwam vielen er ballonnen en confetti uit de lucht. Ik vroeg op mijn beste frans: qu'est-ce qui s'est passé? Het enige wat ik terughoorde was stom gekrijs. Ik kreeg een kaartje van disneyland in me hand gedouwd waarop stond dat ik de 100e bezoeker van de dag was en dat ik met een bus daar naartoe werd gebracht om daar 2 nachten te bijven. Maar dat duurde nog 8 dagen. Dus ik ben eerst nog wat andere dingen gaan doen in parijs. Ik ben nog bij louvre, de eiffeltoren en versailles geweest. Toen ging ik naar de bus richting dinseyland. Ik had een heel leuk nieuw jurkje aan. In de bus zat ik naast iemand die wagenziek was en hij kotste volop over me nieuwe jurkje. Toen ik asnkwam in disneyland ging ik eerst naar me kamer. Ik had de sleeping beauty suite. Het was erg groot en er stond een piano. Na 2 nachten kwam er een bus die ons terugbracht. Ik werd afgezet bij het volgende hotel waar 10 nachten blijf. Het was een heel mooi hotel met lekker ontbijt. Ze hadden croissantjes en nog meer Franse dingen. Ik ben daar nog naar de stad geweest en naar gorges du verdon. Daarna ben ik nog naar hotel chamonix geweest voor 3 nachten ze hadden bij het hotel een jou de boules baan, ik heb daar veel gespeeld. Daarna heb ik de bus naar duitsland genomen. Het was erg warm en een goed klimaat. Ongeveer rond de 23 graden.