Merreneke door engeland - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu Merreneke door engeland - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu

Merreneke door engeland

Door: Merenneke rosemarie kluisman

Blijf op de hoogte en volg Merenneke

09 Maart 2015 | Verenigde Staten, Nederland

Hallo mensheid,
Mijn reis door Europa was pittig leuk. Ik ben ongeveer 4 maanden weg geweest. Ik heb gereisd door Engeland, Frankrijk, Duitsland en België. Toen ik met het vliegtuig aankwam in Engeland, pakte ik de metro en reed naar het hotel in Londen. Het hotel was prachtig met schone, mooie kamers. Omdat ik erg moe was heb ik die dag verder niks gedaan. Ik had van thuis nog wat eten meegenomen zodat ik niet gelijk boodschapen moest doen. Er was een tv dus ik heb in de avond een engelse film gekeken. "Like grazy". Ik had alvast een metrokaartje gekocht zodat ik in de 3 weken dat ik in Engeland was gewoon overal naartoe kon. In de ochtend ben ik met de metro naar me zus geweest om daar kerst te vieren. Toen ik daar aannkwam zijn we naar een park in de buurt geweest om ckricket te spelen. De vriend van me zus kwam ook nog. Was wel gezellig. Later gingen we shopppen in de stad om cadeau's te kopen voor kerst. Toen we halverwege in de winkel waren zei Olivia (mijn zus) dat ze wegmoest. Ze liep naar buiten en het alarm ging af, omdat ze wat had gestolen. Toen kwam de politie en werd Olivia opgepakt. Ze bleef maar volhouden dat ze niks had gedaan en alleen naar de wc moest. Uiteindelijk werd ze vrij gelaten want ze was onschuldig, iemand (ze hebben de dader nog niet) had iets in haar tas gestopt. Maar door al dit gedoe hebben we een heel deel van het grote kerstfeest gemist:(. Ik ben 3 dagen bij haar thuis geweest. Daarna ben ik naar het hotel van de eerste nacht teruggegaan. Ik ben toen op 2 dagen naar 3 plekken geweest. London eye, big ben en sea life. Londen eye was echt geweldig wat een uitzicht, ikmheb echt genoten. Hetzelfde geldt voor the big ben en sea life. De volgende dag toen ik onderweg was naar het volgende hotel in Hastings ben ik eerst nog langs het sherlock holmes museum geweest. Ik ging liften, gelukkig was er toen een auto die toevallig ook naar Hastings moest. Het was heel gezellig en hij was erg aardig, hij wist veel van Engeland en de volgende dag ging hij een dagje mee om de mooiste plekjes vanEngeland te laten zien. Toen we weer terug in Hastings waren gingen we nog naar seven sisters en een kasteel. Ik heb de rest van de weken nog door steden gelopen. Het was erg koud en veel sneeuw. Gemiddeld was het rond de -3 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Merenneke in belgië

26 Maart 2015

Merenneke door Duitsland

23 Maart 2015

Merenneke in frankrijk

09 Maart 2015

Merreneke door engeland
Merenneke

Hallo mensheid, Ik ben merenneke rosemarie kluisman. Ik heb een perfecte reis gemaakt door engeland, duitsland, frankrijk en belgië. Ik hou van belgië ze praten daar zo leuk em duitsland was "perfect"

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1689

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: