Merenneke door Duitsland - Reisverslag uit Diepenau, Duitsland van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu Merenneke door Duitsland - Reisverslag uit Diepenau, Duitsland van Merenneke Kluisman - WaarBenJij.nu

Merenneke door Duitsland

Door: Merenneke

Blijf op de hoogte en volg Merenneke

26 Maart 2015 | Duitsland, Diepenau

Hallo mensheid,
Toen ik aankwam in Berlijn ben ik eerst naar het hotel gegaan om daar uit te rusten. Het was een heel mooi hotel, heel schoon. Helaas was het weer niet zo mooi want het regende echt heel erg hard, dus heb ik maar wat eten besteld. Ik bleef 7 nachten in Berlijn ik heb de Berlijnse muur gezien, brandenburger tor gegaan en nog meer van die bekende dingen. Ik ben zelfs 1 dag om 7 uur al weggegaan bij het hotel om naar een kasteel te gaan. Het kasteel heette Neuschwanstein. Het ligt in een soort bos op een heuvel. Maar toen ik daar aankwam bleek dus dat het kasteel dicht zat en kon ik het kasteel alleen maar bekijken. Dat was ook mooi maar ik had graag naar binnen gewild. Na dat ik een week in Berlijn was ging ik een week naar Lüssow. Dat is in het noorden vlak bij een soort eiland. Daar vlak bij zijn ook hele mooie krijtrotsen. Het was een mooi hotel en er was lekker eten. Die week was voor mij meer een soort van uitrust week want ik heb niet heel veel gedaan. De laatste week in Duitsland was ik naar Wesel geweest. Dat ligt vlak bij de grens bij Nederland. Ik ben daar naar Xanten geweest. Dat is een soort oude Romeinse stad. Ik heb daar vooral in het stadje rondgekeken en daar in de omgeving. Daar waren hele leuke schattige stadjes. Het was helers leuk. Het weer in Duitsland was ongeveer zoals in Nederland, niet koud, niet heel warm. Na drie weken in Duitsland ben ik naar België gegaan, maar dat kunnen jullie in het andere verslag lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Diepenau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Merenneke in belgië

26 Maart 2015

Merenneke door Duitsland

23 Maart 2015

Merenneke in frankrijk

09 Maart 2015

Merreneke door engeland
Merenneke

Hallo mensheid, Ik ben merenneke rosemarie kluisman. Ik heb een perfecte reis gemaakt door engeland, duitsland, frankrijk en belgië. Ik hou van belgië ze praten daar zo leuk em duitsland was "perfect"

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 1690

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: